verpoh

verpoh

verpoh

verpoh

verpoh

  • ۰
  • ۰

میز و صندلی پلاستیکی تاشو برند ناصر پلاستیک یکی از محصولات باکیفیت، زیبا و با دوام این برند محسوب می‌شود. ویژگی برتر این برند، تولید و طراحی میز و صندلی‌ در سایزها و رنگ‌های مختلف برای انواع سلیقه‌ها است. همچنین در طراحی میز و صندلی پلاستیکی تاشو از جنس‌های مختلفی همچون فلز، چوب، استیل و... استفاده شده است. میز و صندلی پلاستیکی تاشو به دلیل قابلیت تاشوندگی بسیار کاربردی می‌باشد و در میان مردم از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. شما می‌توانید از این میز و صندلی پلاستیکی تاشو در مسافرت، پارک، باغ، تراس، بالکن و... استفاده کنید.

معرفی میز و صندلی پلاستیکی تاشو
میز و صندلی پلاستیکی تاشو یکی از انواع محصولات برند ناصر پلاستیک محسوب می‌شود. این میزها و صندلی‌ها در سایزها و رنگ‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این محصولات به دلیل تاشو بودن بسیار کاربردی هستند. در ادامه به معرفی کامل‌تر میز و صندلی پلاستیکی تاشو خواهیم پرداخت.
صندلی پلاستیکی تاشو به دو نوع مربع و گرد وجود دارد.

همچنین میز پلاستیکی تاشو در 4 نوع مختلف طراحی و تولید می‌شود. این مدل 4 مدل عبارتند از:
• میز مستطیل حصیر بافت پایه فلزی تاشو 80*800
• میز مربع حصیر بافت پایه فلزی تاشو 80*80
• میز مربع پایه فلزی تاشو 80*80
• میز گرد پایه فلزی تاشو قطر 90
این میزها و صندلی‌ها بسیار کاربردی هستند و در مکان‌های مختلف از آنها استفاده می‌شود. در ادامه به موارد مصرف و کاربرد این محصول خواهیم پرداخت.

کاربردهای میز و صندلی پلاستیکی تاشو
ویژگی های خوب میز و صندلی پلاستیکی تاشو موجب شده است تا کارکرد گسترده ای داشته باشد. این نوع میز و صندلی فضای کمی را اشغال می کند و گزینه ی مناسبی برای افرادی است که فضای کافی در منزل یا محل کار خود ندارند. برخی افراد به دلیل وزن سبک و حجم کم میز و صندلی پلاستیکی تاشو از آن در مسافرت استفاده می کنند. این نوع میز و صندلی گزینه ی مناسبی برای استفاده در فضای آشپزخانه، روف گاردن، تراس، باغ، فضای سبز خصوصی و تفریحی و ... می باشد. در همین راستا میز و صندلی پلاستیکی تاشو نسبت به میز و صندلی پلاستیکی برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی‌تر است.
وزن میز و صندلی پلاستیکی تاشو
میز و صندلی پلاستیکی تاشو به نحوی طراحی شده است که علاوه بر زیبایی و دوام بالا، بسیار سبک هستند. در فرایند تولید این میزها و صندلی‌ها از موادی سبک و با دوام استفاده شده است.
جنس میز و صندلی پلاستیکی تاشو از موادی همچون آلیاژهای آلومینیم و فایبرگلاس است. دلیل استفاده از این مواد، سبکی و مقاومت بالا در برابر خوردگی می‌باشد.
این میزها و صندلی‌ها از قابلیت شستشو نیز برخوردار هستند. همچنین به دلیل اشغال فضای کم و حمل و نقل راحت در بسیاری از مواقع مانند پیک‌نیک، مسافرت، مسافرت و ... از این نوع میز و صندلی استفاده می‌شود.

  • ۰۲/۱۱/۱۲
  • nhg nhu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی