verpoh

verpoh

verpoh

verpoh

verpoh

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تزریق بوتاکس در هفت حوض ، یکی از عوامل موثر در زیبایی افراد، داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک است. پوست به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ... دچار چین و چروک و افتادگی می شود. این امر موجب کاهش اعتماد به نفس افراد و عدم حضور آنها در اجتماع، دورهمی های خانوادگی و دوستانه می گردد. امروزه روش های گوناگونی برای رفع این مشکل وجود دارند. یکی از رایج ترین این روش ها، بوتاکس است. مردم با هدف جلوگیری و رفع علائم پیری پوست (چین و چروک، افتادگی) اقدام به بوتاکس می کنند. معمولا تزریق بوتاکس 20-10 دقیقه زمان لازم دارد و اثرات آن 7-4 روز بعد از تزریق مشاهده می شود. لازم به ذکر است که تاثیر بوتاکس دائمی نیست و 6-3 ماه بعد نیاز به تجدید دارد. در اینجا اطلاعاتی در مورد تزریق بوتاکس در هفت حوض در اختیار شما قرار می دهیم.

  • ۰
  • ۰

آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست می شود؟ به مرور زمان و با افزایش سن، چین و چروک‌های ریز و درشت روی پوست به وجود می‌آیند. این مسئله اجتناب ناپذیر است؛ اما می‌توان با استفاده از یکسری روش‌ها، روند پیری پوست را به تاخیر انداخت و برای مدت بیشتری از داشتن پوستی صاف و جوان لذت برد. 

تزریق بوتاکس روشی است که برای از بین بردن چین و چروک پوست از آن استفاده می‌شود. بیشتر مردم بوتاکس را به عنوان یک روش برای زیبایی و جوانسازی پوست می‌شناسند. در حالی که بوتاکس کاربردهای پزشکی و درمانی هم دارد. در این مقاله می‌خواهیم به سوالات زیر پاسخ دهیم.

- آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست می شود؟
- آیا بوتاکس باعث چروک بیشتر می شود؟
- آیا بوتاکس باعث پر شدن صورت می شود؟
- آیا بوتاکس باعث افتادگی پلک می شود؟
- آیا بوتاکس باعث روشن شدن پوست می شود؟
- آیا بوتاکس خوب است؟